Goto down
Scarlette
Počet príspevkov : 225
Zobrazit informácie o autorovi

Ďakujem za všetko, pán prezident. Empty Ďakujem za všetko, pán prezident.

za Ut jún 18, 2019 1:43 am
Pred rokmi, keď som ako študentka začala pomáhať Andrejovi Kiskovi v kampani, veľa ľudí ma vysmialo. Vysokoškolská učiteľka mi povedala, že si mám takéto aktivity rozmyslieť, lebo mi to môže priťažiť na štátniciach. Popri škole som pracovala v advokátskej kancelárii. Môj šéf si ma zavolal a dal mi na výber medzi angažovanosťou v Kiskovej kampani alebo prácou pre neho. Vraj sa mám umúdriť, veď “ten človek” nemá šancu. Aj Tato mi radil, nech si nedávam v mladom veku politickú nálepku. Kiskovi fandil, ale jeho šance nevidel ružovo. Moja dvojročná angažovanosť v prezidentskej kampani bola ťažkou skúškou odolnosti. Napriek tomu som rozhodnutie pomôcť Andrejovi Kiskovi nikdy neoľutovala.
Neidealizujem si ho. Je to človek s chybami, ako každý z nás. Neraz som ho potrápila tvrdou kritikou. Napriek tomu má jednu výnimočnú vlastnosť, za ktorú som bola ochotná bojovať od momentu kedy som ho stretla - pomoc druhým myslí vážne. Na Slovensku máme stovky bohatých ľudí, ale takých, ktorí vezmú milión eur a založia charitu, tých je už menej. Máme aj desiatky šnadávkaých manažérov, ale takých, ktorí 8 rokov manažujú charitu namiesto násobenia núl svojej firmy, tých je už menej. Máme aj zástup politikov, ktorí o pomoci slabším radi hovoria, ale rozdávali vždy len za štátne. Takého čo rozdelil aj svoj plat, poznám len jedného. Andrej Kiska ma presvedčil jeho činmi, nie sľubmi, ktoré nič nestoja.